De Texelse vakantiekaart 2023

Stichting Young 4 Ever start in de week van maandag 10 juli met de verkoop van de Texelse Vakantiekaart. Ook dit jaar kunt u de kaart weer online reserveren op www.young4ever.nl. De kaart is voor alle Texelse kinderen en jongeren in de leeftijd van 6 t/m 17 jaar. De kaart kost € 30,- . De Texelse vakantiekaart heeft een beperkte oplage van 600 stuks.

De Texelse vakantiekaart bevat 6 bonnen, waarmee Texelse kinderen en jongeren kunnen deelnemen aan vele verschillende activiteiten. Een activiteit kost 1 of meer bonnen en de bonnen kunnen tot en met zondag 3 september 2023 gebruikt worden.

U kunt de kaart online reserveren en betalen via ideal, het is eventueel mogelijk om de kaart in de Time Out te kopen op woensdag 19 juli, maar in dat geval kunt u niet de kaart van te voren reserveren. Wanneer u een kaart online gereserveerd heeft kunt u deze ook op woensdag 19 juli tussen 16.00 en 18.00 uur de kaart ophalen in de Time Out, Wilhelminalaan 1 Den Burg. Daarna alleen tijdens openingstijden van Time Out. Kijk voor recente openingstijden op www.young4ever.nl

We hebben weer veel verschillende activiteiten (zie www.young4ever.nl), waaronder, lasergamen, midgetgolf, suppen, garnalen vissen, zeehonden kijken, bioscoop, diverse creatieve activiteiten, golfsurfen, karten, sportvissen op zee, catamaranzeilen, bowlen, zwemmen, paardrijden, e-skaten, golfen, klimmen en nog veel meer.

De Texelse vakantiekaart wordt mede mogelijk gemaakt door alle deelnemende bedrijven en TESO.

Voor vragen en overige info kunt u contact opnemen met: Berber Kruger 06-44083613/ berber@young4ever.nl Sandra van de Water 06-20918785/ sandra@young4ever.nl Vera Volders 06-12230070/ vera@young4ever.nl

de Texelse vakantiekaart plaatje de Texelse vakantiekaart plaatje